Pozor, je tady škola! Podpořte imunitu dětí!

Uteklo to jako voda  a JE TADY konec prázdnin. Děti se vrACÍ zpět do škol a školek a jejich imunita bude vystavena zvýšené zátěži. Některé děti jsou více náchylné než jiné a problémy se jim pravidelně vrací. Co pro ně můžeme udělat? Tady je pár rad, které určitě znáte, ale není na škodu si je připomenout.
 

  1. AKTIVITA
Už od útlého věku je dobré budovat pozitivní vztah k fyzické aktivitě. Nejen že pohyb může pozitivně podpořit imunitní systém, ale i do budoucna může omezit výskyt obezity.
 
  1. PESTRÁ STRAVA
Správná výživa je pro děti velice důležitá. Nezapomeňme, že každý človíček je jiný a má i jiné potřeby. Nemělo by se zapomínat na pravidelnost, pestrost stravy a hlavně na dostatek čerstvého ovoce a zeleniny.
 
  1. SPÁNEK
Nesmíme zapomínat na dostatečné množství spánku. Během spánku tělo nabírá nové síly, ale hlavně se regeneruje, a to je potřeba pro jeho další správné fungování.
 
 
Je mnoho dalších možností jak si imunitu posílit, a proto tu zmíním ještě jeden způsob.
 
  1. DOPLŇKY STRAVY

Různé úhly pohledu a různé názory. Význam pro lidský organismus ale určitě mají. Směsi vitamínů a minerálních látek mohou hodně věcí usnadnit a imunitu posílit. Například takový vitamin C, který podporuje normální funkci imunitního systému nebo například napomáhá snížení míry únavy a vyčerpání, by určitě neměl ve stravě chybět.

 

VÍCE ZDE

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.